SUR-RON STORMBEE

110

Topsnelheid van meer dan 110km/h

520

Koppelvermogen van tot wel 520 N.m

100

Rijbereik van meer dan 100km op een batterij

Sur-RON Stormbee

Deze brute SUR-RON Storm Bee is een nieuwe elektrische motor sensatie op de Europese markt. Deze motor is er in twee Road-Legal versies en een pure cross versie. De Storm Bee is een sensatie zonder concurrentie door z’n opvallende design en uitrusting. Deze elektrische motor is goedgekeurd voor de openbare weg met kenteken en heeft een maximale snelheid van 110km/h met de standaard overbreng verhouding. De aandrijving is via een vaste overbrenging naar het achterwiel. Zonder te schakelen is er toch een optimale krachtoverbrenging die het hoge motor toerental omzet in een krachtig koppel. Dit koppel is vanaf stilstand direct aanwezig en tot aan topsnelheid meer als voldoende beschikbaar. Die kracht wordt geleverd door een 18.000 watt elektro-motor met 21.000 watt piek vermogen, waardoor er een max. koppel tot wel 520Nm aan het achterwiel beschikbaar is. De 90v 48Ah Lithium accu met de Panasonic cellen is in slechts 2,5 tot 3 uur opgeladen en brengt u tot wel 100km* naar uw bestemming (*afhankelijk van gebruiks-modus).

[Road-Legal optie] Deze SUR-RON STORM BEE Road-Legal Version heeft een opvallende design en volledige uitrusting. Deze elektrische motor is goedgekeurd voor de openbare weg en heeft een maximale openbare weg snelheid van 110km/u. De aandrijving is met een sterke ketting waardoor er sprake is van een optimale krachtoverbrenging. De hydraulische schijfremmen voor en achter hebben voldoende stop vermogen om dit beest tot stoppen te dwingen echter het rijden op alleen regeneratie van de elektro-motor is zo mogelijk een energie zuinig alternatief. Het regenereren draagt bij aan een optimaal energie verbruik. Nooit meer tanken, nooit meer zuiger vervangen, nooit meer onderhoud….er blijft alleen remmen en ketting onderhoud over! Ja de kosten van het gebruik vallen grotendeels weg. Met de lader in een geaard stopcontact altijd klaar voor gebruik. Leverbaar met all-road of noppen banden.

[Off-Road optie] Deze SUR-RON Off-Road Version is er voor de ultieme crosser die zijn/haar kunnen op het circuit wil laten zien. Het accelereren uit elke bocht en bij de start zal de concurrentie versteld doen staan en het nodige respect wordt daarmee spelenderwijs verdiend. Altijd de 520Nm bij de hand en de turbo knop voor de inhaal -acties heeft een bijzondere charme die dit type motor uniek maakt. Geen geluid, even wennen voor de “diehards” maar een acculading verder heeft het rij plezier de overhand, gegarandeerd! De vering heeft niet de bekendheid van de grote merken is echter zo uitgebalanceerd en geoptimaliseerd dat het gewoon goed voelt. Het nemen van knippen en spring bulten is een genot en de goed doseerbare power handle (gas handel) laten u dansen op het meest uitdagende parkoers. Daarna weinig tot geen onderhoud, accu bijladen en weer gaan. Lekker toch!

KENMERKen

Spiegels

Uitgerust met een set spiegels waardoor je tijdens het rijden overzicht kunt houden van de omgeving.

Verlichting

Het model is uitgerust met verlichting, zowel voor als achter. Daardoor kun je veilig de weg op met een duidelijk zicht. Daarnaast beschikt het model over een grote koplamp.

Kenteken

Een kenteken maakt het model geschikt voor de weg. Niet langer gelimiteerd aan bospaden, maar geschikt voor alle wegen*.

Kracht en vermogen

De elektrisch-aangedreven middenmotor van Sur-Ron en de hoge vermogen-gewichtsverhouding versnellen rijders moeiteloos tot snelheden tot 75 km/u waardoor alle concurrenten achterblijven (begrenst op 45 km/h voor de road legal uitvoering).

Met een piekvermogen van 6kW en rond de 50 kg gewicht heeft de Sur-Ron een ideale verhouding tussen vermogen, kracht en gewicht. De middenmotor aangedreven Sur-Ron heeft een piekvermogen van 34 Nm die doormiddel van de dubbele overbrenging tot meer dan 200 Nm op het achtewiel zet , dit koppel versnelt de Sur-Ron moeiteloos tot snelheden tot 75 km/u waardoor alle concurrenten achterblijven. In de eco-modus kunt u een bereik verwachten van maximaal ongeveer 100 kilometer bij 35 kilometer per uur doorsnee. Het rijden in stadsverkeer met start-stop bedrijf is door de toegepaste X controller een genot en deze controller laad de accu op tijdens vertragen z.g. “ReGen” afkorting van regenerate, waardoor de remblokjes gespaard worden.

De sportmodus is een ware “race”-modus, daarmee kan je op paden en enduro-circuits als een pro de grenzen van je kunnen uitzoeken. Dit genot zal meer power uit je accu halen en dat verkort het bereik. Toch zal 40-60 km mogelijk zijn bij volledige lading in ieder geval wordt de smile faktor verdubbeld.

Gebouwd voor het echte werk

Intersect TR achtervering link – Onafhankelijk gepatenteerd voor progressieve compressie. Geavanceerde tractie gecombineerd met de serieuze veerweg van een volledig instelbare DNM BURNER-RCP 2S-schokdemper. Fijn voor de drempels op de weg, ideaal op paden en enduro-circuits, geen steile berg hoeft men te ontwijken. Tot wel 45 graden helling is geen probleem.

Meer bereik. Meer Kilometers. Meer rijtijd.

De Panasonic-stroombron is de krachtigste op de markt in zijn klasse. Het uitneembare geïntegreerde batterijsysteem is super gebruiksvriendelijk: het verbergt de batterij volledig in het frame voor bescherming is eenvoudig te verwijderen met een sleutel hiervoor is geen gereedschap nodig. Hi Power 60 Volt 32AH-batterij met 18650 Panasonic-cellen, krachtige BMS, 4-temperatuursensoren met realtime monitoring, met geintergreerd “state of charge” LCD-scherm. Geavanceerde architectuur voor hoge laadcapaciteit, uitstekende levensduur, ingebouwde veiligheid en betrouwbaarheid. De accu LCD- meter: verlicht tijdens gebruik of tijdens het opladen, of druk gewoon op een knop om op elk moment nauwkeurig uw laadniveau te controleren. De acculader is een kwaliteitslader en is van cruciaal belang om de lithium-ion accu een lange levensduur te geven. De acculader van Sur-Ron, heeft een kleine fan en laad betrouwbaar en consistent uw Li-ion-pakket. Het 10A snel opladen gebeurt veilig met maximaal 67,2 VDC op de uitgang. U kunt de accu in de Sur-Ron bike opladen of de accu verwijderen om het opladen elders te doen. Met een laag geluidsniveau is de volledige oplaadtijd 2.5 a 3 uur dit kan via elke geaarde huisstekker.

Go there Go here Go E-Dare

SUR-RON Storm Bee
Off-Road

[MODEL ALGEMEEN] Deze SUR-RON Road Legal Version is een sensatie zonder concurentie door z’n opvallende design en uitrusting. Deze elektrische bromfiets is goedgekeurd voor de openbare weg en heeft een maximale openbare weg snelheid van 45km/u. De aandrijving is met een kevlar-riem en sterke ketting waardoor er sprake is van een optimale krachtoverbrenging die het hoge motor toerental omzet in een krachtig koppel. Die kracht wordt geleverd door een 3.000 watt motor (6000watt piek vermogen) met een max. koppel tot wel 200Nm. De 60v 32Ah Lithium accu met de Panasonic cellen is in slechts 2,5 tot 3 uur opgeladen.

KENMERKEN

KRACHTIG

Met behulp van de krachtige motor kan veel terrein overwonnen worden. Zo kan dit model hellingen tot wel 45 graden aan.

SNEL

Een topsnelheid van wel 75km/u zorgt ervoor dat altijd voorop rijdt. Daarnaast zorgt de electromotor voor een snelle acceleratie.

ROBUUST

Met een SUR-RON kun je uitgaan van de beste bouwkwaliteit. Daardoor is dit model laag in onderhoud, zelfs bij off-road gebruik.

Kracht en vermogen

De elektrisch-aangedreven middenmotor van Sur-Ron en de hoge vermogen-gewichtsverhouding versnellen rijders moeiteloos tot snelheden tot 75 km/u waardoor alle concurrenten achterblijven (begrenst op 45 km/h voor de road legal uitvoering).

Met een piekvermogen van 6kW en rond de 50 kg gewicht heeft de Sur-Ron een ideale verhouding tussen vermogen, kracht en gewicht. De middenmotor aangedreven Sur-Ron heeft een piekvermogen van 34 Nm die doormiddel van de dubbele overbrenging tot meer dan 200 Nm op het achtewiel zet , dit koppel versnelt de Sur-Ron moeiteloos tot snelheden tot 75 km/u waardoor alle concurrenten achterblijven. In de eco-modus kunt u een bereik verwachten van maximaal ongeveer 100 kilometer bij 35 kilometer per uur doorsnee. Het rijden in stadsverkeer met start-stop bedrijf is door de toegepaste X controller een genot en deze controller laad de accu op tijdens vertragen z.g. “ReGen” afkorting van regenerate, waardoor de remblokjes gespaard worden.

De sportmodus is een ware “race”-modus, daarmee kan je op paden en enduro-circuits als een pro de grenzen van je kunnen uitzoeken. Dit genot zal meer power uit je accu halen en dat verkort het bereik. Toch zal 40-60 km mogelijk zijn bij volledige lading in ieder geval wordt de smile faktor verdubbeld.

Gebouwd voor het echte werk

Intersect TR achtervering link – Onafhankelijk gepatenteerd voor progressieve compressie. Geavanceerde tractie gecombineerd met de serieuze veerweg van een volledig instelbare DNM BURNER-RCP 2S-schokdemper. Fijn voor de drempels op de weg, ideaal op paden en enduro-circuits, geen steile berg hoeft men te ontwijken. Tot wel 45 graden helling is geen probleem.

Meer bereik. Meer Kilometers. Meer rijtijd.

De Panasonic-stroombron is de krachtigste op de markt in zijn klasse. Het uitneembare geïntegreerde batterijsysteem is super gebruiksvriendelijk: het verbergt de batterij volledig in het frame voor bescherming is eenvoudig te verwijderen met een sleutel hiervoor is geen gereedschap nodig. Hi Power 60 Volt 32AH-batterij met 18650 Panasonic-cellen, krachtige BMS, 4-temperatuursensoren met realtime monitoring, met geintergreerd “state of charge” LCD-scherm. Geavanceerde architectuur voor hoge laadcapaciteit, uitstekende levensduur, ingebouwde veiligheid en betrouwbaarheid. De accu LCD- meter: verlicht tijdens gebruik of tijdens het opladen, of druk gewoon op een knop om op elk moment nauwkeurig uw laadniveau te controleren. De acculader is een kwaliteitslader en is van cruciaal belang om de lithium-ion accu een lange levensduur te geven. De acculader van Sur-Ron, heeft een kleine fan en laad betrouwbaar en consistent uw Li-ion-pakket. Het 10A snel opladen gebeurt veilig met maximaal 67,2 VDC op de uitgang. U kunt de accu in de Sur-Ron bike opladen of de accu verwijderen om het opladen elders te doen. Met een laag geluidsniveau is de volledige oplaadtijd 2.5 a 3 uur dit kan via elke geaarde huisstekker.

DOWNLOAD TECHNISCHE SPECIFICATIES

Download hier een volledig overzicht van de technische specificaties.